poniedziałek, 21 września 2015

Kupiłam...

W tym miesiącu, jak do tej pory zrobiłam skromniutkie zakupy książkowe. Są już jednak u mnie nowiutkie egzemplarze i cieszą oko. Tak kuszą, że dwie z nich już zdążyłam przeczytać.






1. " Szczęśliwy dom "  Krystyna Mirek
2. " Francuska opowieść " Krystyna Mirek
3. " Tak dobrze mnie znasz " A.J. Rich  
 Przeczytana. Wkrótce moja opinia na blogu
4. " Śnieżynki " Liliana Fabisińska  
Przeczytana. Świetna książka. Na dniach coś o niej napiszę.

Końcówka września funduje jeszcze kilka ciekawych nowości. Powoli kompletuję zamówienie, które i tak muszę rozłożyć sobie na dwa razy.

Do pracy wracam dopiero w niedzielę. Końcówka kwartału, więc sporo nadgodzin na moim koncie, przynosi mi chwile wytchnienia. Będę czytać :)

1 komentarz:

  1. Świetne książki Iwonka :-) życzę Ci dużo wolnego czasu na czytanie, ja teraz kończę "Ostatnie dni Królika" i polecam Ci ją, jest świetna,szczera i wzruszająca.
    Bartuś miał dziś gorszy dzień i płakał w szkole przed lekcjami, nie wyspał się chyba i muchy miał w nosie.

    OdpowiedzUsuń