wtorek, 19 stycznia 2016

Styczniowe książki :)

Nowe do czytania w Nowym Roku ;)

1. "Dziewczyna z pociągu" P. Hawkins
2. "Wino z Malwiną" M. Kordel

Już przeczytane. Wypożyczone z biblioteki.

Pozostałe to już moje ostatnie zakupy książkowe.

3. "Pozytywka" A. Lis 

Nowość z Czwartej Strony. To wydawnictwo, w którym doszukuję się coraz większej ilości ciekawych książek. Jedno z moich ulubionych.

4. "Rodzinne sekrety" K. Mirek
5. "Ekspozycja" R. Mróz

Filia proponuje świetne powieści. Chociaż pierwszej części książki Krystyny Mirek jeszcze nie czytałam, to mam już i drugą część sagi u mnie na półce :).
Nadrabiam zaległości i postanowiłam uzupełnić moją kolekcję o tytuł Remigiusza Mroza. Jestem ciekawa jego stylu pisania i historii, które mają moc pozytywnych opinii wśród czytelników. Jeśli spodoba mi się "Ekspozycja", to wkrótce pojawi się u mnie i "Przewieszenie" ;).

6.  "Cecylka Knedelek. Książka kucharska dla dzieci" 
7. "Dobre maniery Cecylki Knedelek"

Pięknie wydane książki dla dzieci i bardzo edukacyjne. Na pewno dokupię jeszcze kilka tytułów z tej serii.

8. "Pyszne 25" A. Starmach
9. "Pyszne 25. Nowa porcja przepisów" A. Starmach

Ostatnie moje hobby, czyli zbieranie książek kulinarnych, ale tylko tych  wybranych, z pośród całej  masy wydań o tej tematyce. Będą kolejne pozycje Anny Starmach w naszym M ;)

To tyle na razie z nowości na moich i dzieci półkach z książkami. Kolejny koszyk powoli sobie kompletuję. Czekam jeszcze tylko na magiczną datę premiery "Awarii małżeńskiej" ;)

2 komentarze:

  1. Wspaniałe zdobycze :). "Pozytywkę" już przeczytałam, ale niestety trochę mnie zawiodła. Ciekawa jestem Twojego zdania :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny stosik!
    "Pozytywkę" też już mam i niedługo będę czytać, muszę przyznać, że podobnie jak u Ciebie Czwarta strona, to jedno z moich ulubionych wydawnictw :) Podobnie Filia, "Ekspozycja" czeka już na półce, a po wspaniałej "Kasacji" raczej długo czekać nie będzie ;) "Rodzinne sekrety" z kolei muszę kupić, bo pierwszy tom mnie oczarował! :)

    OdpowiedzUsuń