poniedziałek, 25 marca 2013

Stosik W MARCU. CZĘŚĆ DRUGA :)

Przyszedł czas na wpis drugiej części moich zdobyczy książkowych w tym miesiącu.
To tytuły, które dołączyły do mojej kolekcji z serii " Pisane przez życie " i " Niesamowite historie" wydawnictwa Hachette. Uzupełniam je powoli, ale w końcu zbiorę wszystkie ;)

1. " Mała wielka podróż "  Rosie Swale Pope
2. " Na przekór losowi "  Melanie Davies, Lynne Barrett-Lee
3. " Endal "  Allen i Sandra Parton

4. " Mamusiu dlaczego "  David Thomas
5. " Zakazana miłość "  Vered Morgan
6. " Czekając na anioły "  Cathy Glass
7. " Tatusiu proszę nie "  Stuart Howarth




2 komentarze:

  1. Super stosik,część z nich tez mam w domu i ciesze sie tym :-) ja jednak napewno nie będę zbierac wszystkich szczególnie tych z "pisane przez zycie" bo np zakazaną miłosc czytałam z biblioteki i nie jest w moich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  2. No były w biedronce jakies 2 tyg temu :-) wystawiłam ją własnie na allegro za 8 zł takze mozesz sobie luknać :-) nick mam taki sam jak na smykach :-)

    OdpowiedzUsuń