piątek, 1 marca 2013

Podsumowanie lutego...

Na początek trochę statystyki ;)

W miesiącu LUTYM miałam sporo wolnego, w tym urlop, w związku z czym przeczytałam nieco więcej książek:

" Szczęściarz " Nicholas Sparks
" Noce w Rodanthe " Nicholas Sparks
" List w butelce " Nicholas Sparks
" Życie bez lata " Lynne Griffin
" Emma i ja " Elizabeth Flock
" Kwiaty na poddaszu " Virginia C. Andrews
" Głębia jeziora "  Colleen Thompson

W sumie 7 sztuk. Najbardziej w pamięć zapadła mi historia bohaterów książki "Kwiaty na poddaszu". W bibliotece wpisałam się na listę osób oczekujących na kolejną część sagi " Płatki na wietrze ". Powieść wzbudza we mnie mieszane uczucia, niekoniecznie pozytywne, ale jestem ciekawa dalszych losów bohaterów, bo cała historia ma coś w sobie, że wciąga i nie można się od niej oderwać.
Wśród powyższych tytułów najbardziej zaskoczyła mnie " Emma i ja " Zupełnie nie spodziewałam się takiego zakończenia.
Z kolei " Głębia jeziora " to książka, do której wiem, że już nie powrócę. Najmniej interesująca książka miesiąca.

Od marca postanowiłam, że będę oceniała książki w skali 1-6 - tak jak w szkole ;)

W miarę, jak czas mi na to pozwoli, jeden wpis na początku każdego miesiąca będzie poświęcony zapowiedziom i nowościom, które ukazywać się będą w danym miesiącu, a które chciałabym przeczytać. Będę systematycznie go uzupełniać, aż powstanie jedna konkretna lista książek, które wydają się być dla mnie ciekawe i warte uwagi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz