wtorek, 26 lutego 2013

Stosik z LUTEGO :)

Koniec miesiąca, więc najwyższy czas na wpis o moich zdobyczach w tym miesiącu :) Jakby nie było całkiem sporo uzbierało się tych książek. Bardzo mnie to cieszy :)
Kilka dni temu zrobiłam zamówienie na Weltbild. Stosik byłby większy o cztery tytuły, no ale niestety nie mają pozycji na stanie i wszystko zostało anulowane. Po raz drugi przejechałam się na nich. Wystawiają książki, których nie mają.


STOS  Z LUTEGO:

Jedno z moich ulubionych wydawnictw Hachette. Seria Pisane przez życie i z kategorii thrillery, kryminały.

1. " Cena mojego życia " Tina Okpara
2. " Mamo, uciekaj " Cathy Glass
3. " Droga do nadziei " Tina Rothkamm
4. " Mroczna kolekcja " Ted Dekker
5. " Gra z mordercą " Ail Knight

Do kolekcji dołączyły dwie książki Picoult. Lubię jej powieści.

6. " Bez mojej zgody: Jodi Picoult
7. " W imię miłości " Jodi Picoult

Przypadkiem kupiłam też dwie książki w Biedronce za całe 12 zł sztuka ;)

8. " Ostatnia piosenka " Nicholas Sparks
9. " Jedyna szansa " Harlan Coben

A tutaj największa niespodzianka miesiąca. Prezenty urodzinowe od mojej siostry :). Najpierw dostałam od niej " Ukradzione dziecko ", a dzisiaj dowiozła mi jeszcze dwa cieplutkie tytuły, bo miała opóźnienie w przesyłce.Książki były jako pierwsze na mojej liście Muszę je mieć i MAM :) Do tego podarowała mi śliczne dwa serduszka rattanowe. Super dodatki do pokoju, w którym ostatnio zmienialiśmy wszystko :) Ależ miała nosa :) Lepiej trafić nie mogła i aż mi głupio, że tyle rzeczy mi kupiła.




10. " Słodycze na śniadanie " Dorothy Koomson
11. " Ukradzione dziecko " William Phelps
12. " Ślady małych stóp na piasku " Anne Juliand Dauphine

Dzieciom w tym miesiącu kupiłam jedną pozycję z Naszej Księgarni.

13. " Poczytaj mi mamo. Księga trzecia "


1 komentarz:

  1. piękny stosik,zazdroszczę :-) miłego czytania Iwonko i czekam na kolejne recenzje.Ja jestem przeziębiona a mimo to ciągle od wczoraj sprzątam,przez co wcale mi czytanie nie idzie.Jestem dopiero w 1/4 "Anioła stróza".malwina

    OdpowiedzUsuń