wtorek, 12 lutego 2013

Stosik biblioteczny w LUTYM

Nie upłynął miesiąc, a ja zaliczyłam poprzedni pakiet tytułów z biblioteki, ten styczniowy... Moje książki wciąż muszą czekać na swoją kolej, bo oto pojawił się na komodzie kolejny, wypożyczony stosik.
Z nadgodzin w pracy mam wolny, bieżący tydzień. W przyszły wtorek jadę na szkolenie BHP, a po nim mam jeszcze 6 dni zaległego urlopu z zeszłego roku :) Tym sposobem porządnie odetchnę od tej codziennej bieganiny, a wieczorami będę miała więcej czasu na to co lubię, czyli na czytanie... :)



Stosik biblioteczny na LUTY:

1. " Kwiaty na poddaszu "   Virginia C. Andrews
2. " Emma i ja "  Elizabeth Flock
3. " Sprawy rodzinne "  LaVyrle Spencer
4. " Szczęściarz "  Nicholas Sparks
5. " Noce w Rodanthe " Nicholas Sparks
6. " Siedem lat później "   Emily Giffin 

Najdłużej oczekiwaną pozycją jest ta pierwsza  " Kwiaty na poddaszu ". Musiałam zapisać się w kolejce, na jedyny egzemplarz w bibliotece książki. Po kilku miesiącach czekania nareszcie ją mam i będzie pierwsza w kolejce do pochłonięcia ;)
Pozostałe tytuły są zupełnie przypadkowe i zobaczymy, czy trafią w moje gusta. Sparksa wypożyczyłam z ciekawości. Zachęciły mnie poprzednie jego powieści i  po raz kolejny sięgnęłam po książki tego autora. Są dosyć lekkie, więc w sam raz na przerywnik, od cięższych tematów ;)

3 komentarze:

  1. Czekam na opinie "kwiatów..." pozdrawiam malwina :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha zapomniałam..."7 lat pózniej " czytałam,bardzo fajna,powinna Ci sie spodobac,ot taka lekka przyjemna lektóra na długi wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  3. co za błąd...lektura oczywiscie :-)wstyd :-)))))

    OdpowiedzUsuń