niedziela, 17 marca 2013

Stosik w MARCU. CZĘŚĆ PIERWSZA :)

Niby to dopiero połowa miesiąca, ale od pewnego czasu na mojej półce leżą nowe zdobycze. Całkiem ich sporo, bo aż 17 sztuk. Na pierwszy ogień idzie 10 tytułów :)

1. " A między nami ocean "  Susan Wiggs 
2. " Zabójcze marzenia " Sophie Hannah
3. " Druga połowa żyje dalej " Sophie Hannah
4. " Poza strachem " Jaye Ford
5. " Dobranoc kochanie " Dorothy Koomson - tą książkę dostała ode mnie moja siostra w prezencie. Pożyczyła mi ją i w styczniu ją przeczytałam. Jedna z najlepszych. W tym roku, wśród przeczytanych zdecydowanie znajduje się póki co na pierwszym miejscu i musiała znaleźć się wśród moich knig na półce ;) Pisałam o niej TUTAJ :)
6. " Kiedy moja siostra śpi " Barbara Delinsky
7. " 36 tydzień " Sofie Sarenbrant
8. " Potem "  Rosamund Lupton
9. " Siostra "  Rosamund Lupton
10. " Złodziejka mojej córki "  Rexanne Becnel

3 komentarze:

  1. "Złodziejkę""a miedzy nami ocean" oraz "potem" mam juz jakis czas w swojej kolekcji."Potem" jest bardzo fajna,chyba z rok temu ja kupiłam i szybko przeczytałam.
    Mam ochotę na "poza strachem"-ciekawie sie zapowiada,pewnie wkrótce sobie nabędę.
    "36 tydzien" licytuje obecnie na allegro,jak uda mi sie ją wygrac to będę jej posiadaczką.Jednak stwierdzam,ze mamy bardzo podobny gust ksiazkowy :-)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka a teraz pytanie z innej beczki: kiedy masz czas czytac to wszystko?nie masz czasem wrażenia,ze trzeba by przeczytac to co się ma zanim kupuje sie kolejny stosik?Pytam,bo ja tak mam :-) ciągle cos tam dokupuję a potem mam wyrzuty ze w domu leży ze 20 nieprzeczytanych i tracę pieniazki :-) poza tym mąz mi ciągle przypomina o tym ile mam do czytania i zebym przystopowała,ale to pewnie dlatego ze nie mam swoich stałych dochodów więc mam ograniczone możliwosci :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jestem ciekawa czy spodoba Ci się "złodziejka".Będę Ci wierciła dziurę w brzuchu zebys sobie zamówiła "W obronie syna".M.

    OdpowiedzUsuń