wtorek, 30 kwietnia 2013

Podsumowanie kwietnia...

W kwietniu sięgnęłam po 5 książek. Głównie w pierwszej połowie miesiąca, bo druga to zupełny zastój w czytaniu, ze względu na fizyczne wykończenie w pracy ;)

1. " Dogonić rozwiane marzenia " E. Flock.
2. " Krzyk ciszy " E. Flock
3. " Stokrotki w śniegu " R.P. Evans
4. " Szukając Noel " R.P. Evans
5. " Anioł Stróż " N. Sparks

Postanowiłam ograniczyć swoje wizyty w bibliotece. Przynajmniej na razie, bo mam dużo swoich książek jeszcze nietkniętych. Zamiast wypożyczać doszłam do wniosku, że wolę jednak kupować. Niezbyt to logiczne i cierpi na tym nasz budżet, no ale już tak mam. Najwyżej te nietrafione po przeczytaniu, wymienię na inne...
Dzieci, praca, dom... Na czytanie nie pozostaje zbyt wiele energii ;). W pierwszej kolejności trzeba sięgnąć po książki z biblioteki. Nie jestem w stanie przeczytać więcej w ciągu miesiąca, niż te wypożyczone, a przecież "perełki" mam u siebie na półce. Czekają na mnie i doczekać się nie mogą i tak w kółko... Chwilowo z biblioteką zrywam ;) Może po prostu mocno ograniczę ilość sztuk wypożyczanych, przynajmniej o połowę.
Póki co moje półeczki z książkami pękają w szwach. Koniecznie muszę dokupić kolejną w najbliższym czasie. W kwietniu trzeba było zrobić miejsce na 14 nowych sztuk.

Weekend majowy przed nami. Chwilę odetchnę, bo mam wolne do piątku. Ciepłej i słonecznej pogody raczej nie będzie, więc relaksować będę się przy kawie, herbacie i czytaniu.


1 komentarz:

  1. Ja tez teraz czytam co mam i chwilowo odkładam te biblioteczne :-) Obecnie czytuję "Pomoc Jani".Pozdrawiam gorąco juz jako świezo upieczony sprzedawca :-)

    OdpowiedzUsuń