czwartek, 11 kwietnia 2013

Zakupione w KWIETNIU :)

Na początek kilka nowych tytułów, którym nie mogłam oprzeć się i je kupiłam. Kolejnych pięć jest w drodze. Jak widać na załączonym obrazku, wpadłam na dobre w nałóg czytania. Ciągle chcę więcej, więc moje postanowienie dotyczące ograniczenia się w kupowaniu, na razie ma się nijak do rzeczywistości. Może od przyszłego miesiąca będą widoczne większe efekty tego mojego niekupowania książek... ;) Już tak mam... Jak jestem zainteresowana jakimś konkretnym tytułem, to przy okazji rzuci się w oczy kilka innych pozycji, które wydają się być ciekawe i je dokupuję.... i tak w kółko...


1. " Nikt się nie dowie "  Barbara Delinsky
2. " W pułapce dzieciństwa "  Joselito Michaud
3. " Okrutne oskarżenie " Fern Michaels
4. " Tajemnica Noelle "  Diane Chamberlain
5. " Prawo matki " Diane Chamberlain
6. " Córki mordercy " Randy Susan Meyers
7. " Córka opiekuna wspomnień "  Kim Edwards
8. " Dotknąć prawdy " Antoinette van Heugten

3 komentarze:

  1. Wszystkie książki z tego stosiku wydają się fajne,2 mam: okrutne i prawo matki.Jak myślisz czy ja tez ograniczyłam si e z ksiazkami czy cos kupiłam?
    A dzieci,dziękuję,wrociły do szkoły i ja pomału przestaję być notorycznie zmęczona...chyba przyzwyczaiłam się.nie chce mi się dodac notki na smykach ale chyba muszę bo kwiecień pustkami świeci.buzki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za info,muszę polować na te ksiazki chociaz nie bardzo mam jak bo jutro od 8:00 kurs mam.chyba ze o samej 7:00 podjadę :-)
    Picoult nie biorę bo tą akurat czytałam i średnia byla ale na inne mam chrapkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to nie ciekawie :-) a jak to u Was jest z Milenką czy musi isc do zerowki?u nas dyrektorka dała formularz do zerówki dla Bartusia i szczerze powiem ze chetnie bym go nie dała.

    OdpowiedzUsuń