poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Podsumowanie marca.

W minionym miesiącu na moich książkowych półkach zagościło 17 nowych tytułów :). Muszę trochę ograniczyć się z kupowaniem nowych pozycji ;) Póki co w przyszłym tygodniu ma dotrzeć do mnie kolejny pakiet :)

 W marcu przeczytałam 9 książek. 

1. " Siedem lat później "  Emily Giffin
2. " Dotknąć nieba " Richard Paul Evans
3. " Płatki na wietrze " Virginia C. Andrews
4. " Jak puch z dmuchawca " Karen Kingsbury
5. " A jeśli ciernie " Virginia C. Andrews
6. " Odezwij się z nieba " Jacky Newcomb, Madeline Richardson
7. " Nie mogę się doczekać... kiedy w końcu pójdę do nieba " Fannie Flagg
8. " Sto dni po ślubie " Emily Giffin
9. " Ślady małych stóp na piasku " Anne Dauphine Julliand

Większość z nich, to książki z biblioteki. Dla odmiany " Odezwij się z nieba " pożyczyłam od siostry. Moje książki czekają na mnie najdłużej. Z mojej domowej półki przeczytałam tylko jedną " Ślady małych stóp na piasku ", która jednocześnie najbardziej mnie wzruszyła - oparta na faktach, a tego typu pozycje lubię najbardziej. Do wzbudzających emocje dodaję w tym miesiącu " Jak puch z dmuchawca ". Najbardziej rozbawiła mnie książka " Nie mogę się doczekać, kiedy w końcu pójdę do nieba ". Ciekawe były kolejne dwie części historii rodzeństwa " Płatki na wietrze " i " A jeśli ciernie ". Zrelaksowałam się przy pozycjach Emily Giffin. W marcu nie trafiłam na książkę, która określiłabym jako "stratę czasu". Jeśli miałabym wybrać najsłabsze pozycje to byłaby to książka " Odezwij się z nieba " ( jak dla mnie mimo wszystko zbyt nierealna ) i " Dotknąć nieba ", ale i one są dosyć dobre, żeby po nie sięgnąć, choćby z ciekawości ;)

1 komentarz:

  1. 17 ksiązek to bardzo duzo jak na jeden miesiąc :-) ksiazki bardzo duzo kosztują i niestety tez sporo miejsca zajmują.Ja własnie skonczyłam "nie chcesz wiedzieć".Zaraz dodam recenzje na blogu ale tez wystawiam ja na allegro.Nie mam zbyt duzo funduszy na nowe a jest sporo nowych pozycji ktore musze miec dlatego postanawiam nie chomikowac ksiazek.zostawim tylko te naj naj lepsze a resztę puszczam w swiat.Gdybym wszystkie chciała chomikowac to nie tylko regału ale i pokoju by mi brakło :-)

    OdpowiedzUsuń