poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zakupione w KWIETNIU... Część druga ;)

Czas leci... Ostatnio przystopowałam z czytaniem. Brakuje mi wolnych chwil. Z kupowaniem książek jest wręcz przeciwnie. Dzisiaj oddałam pakiet kwietniowy do biblioteki i nic nie wypożyczyłam. Doszłam do wniosku, że nadszedł czas na pozycje z mojej półki. Nazbierało mi się ich bardzo dużo... BARDZO... Jestem ciekawa ich treści.

Dokupiłam jeszcze cztery nowe


1. " W obronie syna "  Willam Landay
2. " Zagubiona przeszłość "  Jodi Picoult
3. " Pomóc Jani " Michael Schofield
4. " Chłopiec, którego nikt nie kochał "  Casey Watson

Dodam tylko, że kolejnych 8 sztuk jest w drodze :)

1 komentarz:

  1. Ale kobieto szalejszesz :-) chyba bardziej niz ja.co nowego zamówiłas,zdradz tajemnicę :-)
    W biedronce ostatnio tez kupiłam "pomoc Jani" oraz "Arabska zona".

    OdpowiedzUsuń