środa, 3 kwietnia 2013

Z Biblioteki na KWIECIEŃ... :)

Miesiąc rozpoczyna się dla mnie urlopem do piątku. Zabrałam się więc za czytanie książek, które wyszperałam ostatnio w bibliotece. Wypożyczyłam ciekawie zapowiadające się pozycje ;)


1. " Dogonić tęczę "  Fannie Flag  - W marcowym stosiku z biblioteki, po raz pierwszy zetknęłam się z tą autorką i jej książką " Nie mogę się doczekać..." Mimo na ogół ciężkiego tematu, jakim jest śmierć, tak ujęła ją w swojej powieści, że cała fabuła rozbawiła mnie. Najbardziej "dobitne" fragmenty, cytowałam nawet mojemu mężowi ;) Jestem ciekawa jakie są kolejne książki Fannie Flog i postanowiłam to sprawdzić ;).
2. " Anioł stróż " Nicholas Sparks 
3. " Szukając Noel "  Richard Paul Evans
4. " Stokrotki w śniegu "  Richard Paul Evans
5. " Krzyk ciszy "  Elizabeth Flock
6. " Dogonić rozwiane marzenia "  Elizabeth Flock



1 komentarz:

  1. Ja teraz zupełnie czasu na ksiazki nie mam i od niedzieli męczę "Dziesięcioletnia rozwódkę" a mimo ze 150 stron ma to nawet w polowie nie jestem.Padam ostatnio z nóg :-)

    OdpowiedzUsuń