poniedziałek, 13 maja 2013

Nowe książki w MAJU :)

O  książkach, które ostatnio pojawiły się na mojej półce, pisałam na początku miesiąca. Nie byłabym jednak sobą, gdybym w między czasie, wciąż nie dokupywała nowych. Tym sposobem dotarły do mnie trzy tytuły:

1. " Utracona córka " Lucy Ferris
2. " Z innej bajki " Jodi Picoult
3. " Sekretne życie CeeCee Wilkes " Diane Chamberlain


Następne są już na celowniku. Zakupy muszę odłożyć jednak w czasie, ponieważ na horyzoncie pojawiła się Komunia mojego chrześniaka. Jednak co się odwlecze... ;)

" Z innej bajki " kupiłam z sympatii do autorki. To już 20-sta powieść Picoult, a ja zbieram jej książki. Na razie w swojej kolekcji mam  ich jedenaście. Jak zdobędę komplet to na blogu pojawi się oddzielny post z tej okazji ;)

" Utracona córka " - Książka którą musiałam mieć. Opis wydaje się być ciekawy. W miarę świeżutka pozycja wydawnictwa Prószyński i S-ka ( moje ulubione ). Aby ograniczyć kupowanie, to zrobiłam sobie postanowienie... Póki nie przeczytam tego, co mam,  będę zwracać uwagę tylko na nowości ;)

" Sekretne życie CeeCee Wilkes ". Nie czytałam jeszcze ani jednej książki Diane Chamberlain. Mam już trzy, więc wkrótce ten stan rzeczy zmieni się ;) Kiedy dotarła do mnie powieść, w środku załączony był woreczek. Otworzyłam go..., a w środku była.... bieluteńka, haftowana chusteczka z napisem:  Niezbędna podczas czytania " Sekretne życie CeeCee Wilkes " :) Ot taki niespodziewany dodatek ;)



1 komentarz:

  1. może my siostrami jakimis jesteśmy bo ja tez zam ówiłam sobie utracona córke w tym samym czasie co Ty.
    ciekawa jestem czy "Z innej bajki" Ci sie spodoba,ja narazie nie mam w planach jej kupić.Chyba ze ty mnie przekonasz :-)
    Tez bardzo lubie Prószyńskiego i Znak bo ma ciekawe i tanie ksiazki :-)
    Ja tez mam na oku wiele ale ogranicza m się jak mogę :-) buziaki

    OdpowiedzUsuń