piątek, 31 maja 2013

Podsumowanie MAJA

Maj kończę z dziewięcioma przeczytanymi książkami. Czas mi sprzyjał, ponieważ tylko 10 dni pracowałam. Resztę miesiąca spędziłam w domu, ze względu na nadgodziny w pracy, które oddają nam w dniach wolnych.

Zdecydowanie  najciekawsza w tym miesiącu to "Prawo matki" Diane Chamberlain. Wysoką pozycję w rankingu najlepszych tytułów zajmują również: " Zanim nadejdzie ciemność " i  " Pomóc Jani ". Do zaskakujących zaliczam najnowszą powieść Picoult " Z innej bajki ". Niby nie mój klimat, ale pomysł na książkę oryginalny. Do najsłabszej zakwalifikuję " MamoTata ". Trochę zawiodłam się na opisie zamieszczonym z tyłu książki. Wydawało mi się, że będzie bardziej wciągająca, ale i tak nie żałuję, że poświęciłam jej swój czas.

Co mnie bardzo cieszy? ;) Nowe książki. Przybyło aż 11 sztuk w tym miesiącu do mojej biblioteczki.

1 komentarz:

  1. Swietny wynik Iwonka :-)ja mam wiele skromniejszy i tak pewnie teraz będzie.Ja niestety nie mam dni wolnych :-( jutro tez pracuję i w dodatku nie wiem od której do której.Tego jaką mamy zmianę dowiaduję się poprzedniego dnia wieczorem :-( buuuu...

    OdpowiedzUsuń