sobota, 4 maja 2013

Zdobycze na MAJ :)

Tradycyjnie i na bieżąco pojawiają się u nas w domu nowe książki :)
Wraz z początkiem miesiąca - 1 maja, kupiłam następne trzy sztuki, ale o nich dopiero za jakiś czas, bo jeszcze do mnie nie dotarły ;)
Póki co, miejsce trzeba wygospodarować dla następujących pozycji:



1. " Zanim nadejdzie ciemność "   Susan Wiggs - Jakoś tak wyszło, że zaczynam kupować książki tej autorki, chociaż w sumie jeszcze jej nie poznałam ;)
2. " Nie moja córka "  Barbara Delinsky  - Mam już dwie z tej serii, więc do kompletu brakowało mi tylko tego tytułu ;)
3. " Martwa natura "  Joy Fielding  - Kupiona przy okazji. Opis wydaje się być interesujący, więc skusiłam się i na tę książkę.
4. " Czas przypływu "  Nancy Thayer  - Również trafiła do mnie przypadkiem. W miarę nowa pozycja, a ostatnio skupiam się na książkach wydanych w ostatnich latach. Po te starsze zawsze mogę pójść do biblioteki ;)
5. " Rok, który wszystko zmienił "  Georgia Bockoven   - Książka od pewnego czasu była na moim celowniku.
6. " Jedna chwila "  Sarah Rayner  - Nowość, na którą również polowałam.
7. " MamoTata " Jeremy Howe - Nowość. Kolejna "perełka", którą chciałam przeczytać i mieć ;)
8. " Gdybym była Tobą " Julia Lewellyn  - Nowość. Trafiła do mnie przy okazji ;)

I na koniec zdjęcia Magnolii. Uwielbiam je :)



2 komentarze:

  1. Iwonka znów szalejesz :-) Fajne tytuły masz ale niektóre są dla mnie "obce" więc musze poczytac o czym są.Ja tez mam upatrzone ksiażkowe zakupy ale zrealizuje je około 15 maja po mojej "wypłacie".

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś tam Nory Roberts czytałam jak panną byłam więc obecnie nie pamiętam co ale wiem ze niezle sie czytało.Tyle ze jako nastolatka nie byłam aż tak czytelniczo wymagająca jak teraz.wtedy romanse lubiłam,teraz nie koniecznie.Przecież mam swojego Romeo niezmiennie od wieeelu lat :-)

    OdpowiedzUsuń