piątek, 5 lipca 2013

Biblioteka na LIPIEC

No dobrze, nie wytrzymałam...Odwiedziłam bibliotekę... Czytanie to nałóg. Na szczęście nieszkodliwy ;)


1. " Fałszywy krok " Alex Kava - Thriller z serii New York Times

2. " Klub spiskowców "  Jonathan Kellerman - Thriller psychologiczny, ze srebrnej kolekcji wydawnictwa Amber. Opis zapowiada się ciekawie, zobaczę, czy dobra okaże się po przeczytaniu

3. " Lato w Jagódce " Katarzyna Michalak - Z ciekawości sięgnęłam po książkę autorki. Jestem ciekawa jaka będzie, bo nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej z jej powieści i nie znam jej stylu pisania. Sięgnęłam akurat po drugą część , bo nie było dostępnej pierwszej z tej serii: " Rok w poziomce " Mam nadzieję, że nie sprawi to większej różnicy, a książka nakłoni mnie do czytania kolejnych pozycji pióra pani Michalak.

4. " Każdy powszedni dzień "  Karen Kingsbury - Spodobała mi się powieść autorki " Jak puch z dmuchawca " Głównie skupia się na książkach o miłości. Ta, podobnie jak poprzednia wygląda mi na obyczajówkę i mam nadzieję, że taką będzie.

Teraz wypada mi tylko czekać na dwutygodniowy urlop, bo z czasem na czytanie kiepsko. Na razie mam ciężki okres w pracy. Dzisiaj idę na 10 godzin...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz