czwartek, 11 lipca 2013

Pakiet na LIPIEC :)

" Mówią, że szczęścia nie da się kupić, a przecież wystarczy kupić książkę " :)

Nowy pakiecik na ten miesiąc już mam :)

1. " Motyl "  Lisa Genova
2. " Lewa strona życia "  Lisa Genova
3. " A teraz śpij "  Liane Moriarty
4. " Doula "  Bridget Boland


Szczególnie cieszą mnie pierwsze dwa tytuły: " Motyl " oraz " Lewa strona życia ". Opis na okładce brzmi bardzo interesująco. Pozostałe " A teraz śpij " i " Doula " trafiają do mojej kolekcji Prószyńskiego.

W sumie zachomikowane mam jeszcze dwie książki, ale te przeznaczone są na urodziny dzieciaczków. W odpowiednim czasie ujrzą światło dzienne ;)

2 komentarze:

  1. Iwonko u mnie cisza bo mam chwilowe problemy.Już nie pracuję :-((( ale to temat na prywatną wiadomosc.Poaj adres bloga gdzie mogę cię znalesc :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sierpniu Prószyński wydaje nową ksiazkę Chabmerlain,nie mogę się doczekać :-)))M.

    OdpowiedzUsuń