wtorek, 30 lipca 2013

Podsumowanie miesiąca LIPIEC

Miesiąc dobiega końca. Czas na podsumowanie....
W lipcu przeczytałam 8 książek.
Zdecydowanie najlepsze wśród nich to powieści Diane Chamberlain  i "36 tydzień " Sofie Sarenbrant. Koniecznie muszę zdobyć drugą część.
Bardzo miło zaskoczyła mnie również "Kobieta na krańcu świata". Książka bardzo ciekawa.
"Klub spiskowców" jak dla mnie porażka.... Niestety...

Lipiec obfitował w wydatki na książki. Podręczniki do szkoły - 1 klasa i do przedszkola. Poszło w sumie 415zł !!!

Jutro moje starsze dziecko kończy 7 lat :) Kocham Cię Adrianku :)

2 komentarze:

  1. Iwonko znam ten ból ponieważ już w czerwcu zapłaciłam 200 zł za ksiazki Kini a gdzie tam jeszcze dla Bartusia.
    Już dziś składam jubilatowi życzonka,przekaz Synkowi od nas wszystkiego naj naj naj....
    P.S.Co czytasz teraz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka mam zamiar sprzedac bezdomną,jesli chcesz to możemy się dogadać :-) warto ją przeczytac,tak mniej więcej od 1/3 ksiażki była naprawdę bardzo wciągająca :-) a zakonczenie wyciska łzy z oczu ...

    OdpowiedzUsuń