poniedziałek, 16 grudnia 2013

Pakiet książek :)

Jeszcze gorący pakiet nowych pozycji ucieszył mnie tuż przed świętami :) Jest taka jedna dobra dusza, z którą odbieramy na podobnych falach i czytamy niemal to samo, żeby nie rzec, że sięgamy dosłownie po te same tytuły! :) Malwinka po raz kolejny uraczyła mnie stosikiem książek :)

" Jedenaście godzin "  Paullina Simons
" Samotność we dwoje "  Agnieszka Lis
" Dziecko Emmy "  Abbie Taylor
" Przywróceni "  Jason Mott

Niemal od razu sięgnęłam po pierwszą z nich. Wkrótce pojawią się na blogu moje wrażenia, po przeczytaniu  " Jedenastu godzin " ;) Bardzo ciekawa jestem również książki " Przywróceni ". Malwinka na swoim blogu nakręciła mnie na nią ;) Ta jednak, ze względu na swoją objętość, a mój brak czasu, musi chwilę poczekać ;) W każdym razie wolnych chwil w nocy nie marnuję i zaczęłam już czytać " Dziecko Emmy " ;)



"Mistrz" i "Infermo" dołączyły do kompletu książek wypożyczonych, tyle, że te akurat są z biblioteki ;)


3 komentarze:

  1. to była dla mnie sama przyjemność :-)
    Iwonka mnie się zdawało czy ty czytałas ksiażke danuty wałesy?Jesli tak to napisz czy ciekawa bo szukam jej w bibiotece ale póki co znalesc nie moge a mam na nią ochotę.dziś dostałam maila z propozycja przeczytania troche starszej ksiażki z Miry a mianowicie Ilona felicjańska"cała prawda o...".chetnie ją przygarne a potem pewnie podrzuce tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka wpadam do ciebie :-) ty pewnie dopiero co z pracy wróciłas,ja tez dziś miałam mega pracowity dzień.dopiero w sumie wróciłam z wieeeelkich zakupów spozyczych na święta,zrobiłam farsz na krokiety,kupiłam żywą choinkę i ostatnie prezenty dla mamy i tomka.Jestem tak padnięta ze ledwo siedzę przed komputerem.a tu przecież dopiero początek....Nie mam czasu wieczorem nawet ksiażki poczytać bo oczy mi się same zamykają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło masakra jakaś z tą pracą,nic tylko współczuc.ale z drugiej strony masz wypłatę,to sie tez liczy,ja wiem ze wszedzie dobrze gdzie nas nie ma ale bez kasy cięzko życ.
    Iwonka ja kupiłam za znaczki 3 ptaszki- niebieskiego,zółtego i swinię w hełmie.Mam jeszcze znaczki na kolejnego ale juz nie biorę.Zamówiłam Bartusiow fajna bluze z H&M z angry birds i przyszła jeszcze przed swiętami,dorzucę mu pod choinkę.Kingusi kupiłam jeszcze rajstopki z Gatty bo wszystkie są na nia za ciasne.Od wrzesnia powyrastała prawie ze wszystkich jakie miałam.

    OdpowiedzUsuń