wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie... Rok 2013...

Mijają ostatnie minuty 2013 roku...
 Nowy Rok nadchodzi, gotowy na skok w nieznane. My też :). 
Oby ten 2014 był DOBRYM ROKIEM :)

Jestem w tym miejscu od 12-stu miesięcy i trwam tutaj dalej. Zadomowiłam się na dobre ;). W ciągu tych 365 dni udało mi się przeczytać 95 książek, z różnych gatunków literackich - moich ulubionych :)

Gdybym miała wybrać kilka najlepszych, które najbardziej mnie zaskoczyły i były najbardziej interesujące, to postawiłabym na:
" DOBRANOC KOCHANIE " Dorothy Koomson
" DOPÓKI CIĘ NIE ZDOBĘDĘ "  Samantha Hayes
" KOBIETA NA KRAŃCU ŚWIATA " ( na razie przeczytałam I i II cz. ) Martyna Wojciechowska
Saga Virginii C. Andrews
" KŁAMSTWA ", " SZANSA NA ŻYCIE ", " PRAWO MATKI " Diane Chamberlain
i wiele innych... ;)

W 2013 roku zaopatrzyłam moją biblioteczkę w 110 tytułów. Boję się przeliczać tych sztuk na kwotę, której pozbyłam się z naszego konta ;)

Pasją czytania próbuję zarażać moje dzieci. Ich biblioteczka wzbogaciła się w mijającym roku o 12 nowych książek :)

Postanowienia na Nowy Rok są i owszem, jak zwykle ;)

Jeśli chodzi o temat książek, to mam zamiar w dalszym ciągu sporo czytać i nie rezygnować z nałogu kupowania nowych pozycji :)

 Regularnie poszerzam o nowe nabytki również półki w pokoiku moich dzieci. Na chwilę obecną biblioteczka synka i córeczki wygląda mniej więcej tak:

 
 
Za rok książek będzie więcej ;)

Jutro zapiszę pierwszą stronę 365 - stronicowej książki. Niech to będzie dobra książka :)

1 komentarz:

  1. Iwonka jesteś juz rok na blogu :-) Gratuluje i mam nadzieję ze bedziesz nastepne wiele lat bo bez Ciebie moje pisanie traci sens.Jestem juz w nałogu zaglądania do ciebie,inspirujesz mnie i zaskakujesz :-)
    Życzę Ci w 2014 roku wieeelu wspaniałych lektur,udanych zakupów ksiazkowych i współpracy z ulubionym wydawnictwem :-)

    OdpowiedzUsuń