wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie GRUDNIA

Kiepski ten miesiąc, jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. To był najcięższy okres w pracy. Spędziłam w niej 190 godzin, więc nie miałam już siły na zarywanie nocy ;) Święta mi gdzieś umknęły. Sylwestra spędzamy na "białej sali" :)

 " Samotność we dwoje " Agnieszka Lis
" Dziecko Emmy " Abbie Taylor
 " Jedenaście godzin " Paullina Simons
 " Córki swoich matek " Joanna Miszczuk
 " Co z Ciebie za matka " Paula Daly
 " Urodzona dla śmierci " Lisa Jackson

Jak co miesiąc nie mogłam sobie odmówić kupowania nowych powieści. O ile czytanie mi nie szło, to udało mi się nazbierać 11 książek :)

Teraz odpoczywam przez najbliższe 2 dni :) Powstanie pewnie wpis podsumowujący pierwszy rok bycia tutaj.

1 komentarz:

  1. Święta umknęły nie tylko Tobie! Gratuluję wyniku i życzę, aby nadchodzący rok był bardzo owocny pod każdym względem. :)

    OdpowiedzUsuń