piątek, 11 kwietnia 2014

Co nowego u mnie na półce w KWIETNIU...


Wczoraj o 16.41 zamówiłam książki na Weltbild. Dzisiaj o 8.45 kurier zapukał do drzwi z przesyłką :) Priorytetem była jasna sprawa powieść Diane Chamberlain, ale przy okazji dokupiłam jeszcze trzy, na które miałam największą ochotę...


1. " W słusznej sprawie "  Diane Chamberlain
2. " Mroczny Anioł "  Virginia C. Andrews
3. " Macocha " Natasza Socha
4. " " Jajko z niespodzianką " Agnieszka Krakowiak-Kondracka
5. " Zorkownia " Agnieszka Kaluga
6. " Zabójca "  Maria Nurkowska
7. " Tam gdzie Twój dom " Iwona Żytkowiak
8. " Wrażliwość barbarzyńcy " Hector Tobar

Tak, tak... Przesadzam z kupowaniem, ale te cztery ostatnie tytuły trafiły mi się po okazyjnej cenie, a coś niecoś o nich już słyszałam lub czytałam, więc zerknę i do tych ;)
To jeszcze nie wszystkie moje nowe nabytki, ale byłoby za dużo jak na jeden raz, a czekam aż do mnie dotrą. Pięć tytułów jeszcze dołączy do mojej biblioteczki.

Migawki z dzisiejszego, pochmurnego poranka...


10 komentarzy:

  1. Iwonka 2 tytuly i ja będę miec w lutowym stosiku ale czekam na przesyłkę z Aros.Oni az tak bardzo się nie spieszą,więc ksiażke pewnie dostane w poniedziałek.Iwonka już nic ciekawego w pani domu nie ma.Uzbierałam troche tytułów ale o tym osobny wpis.Ja w kwietniu tez spory stosik będę miala, ale jak obiecałam narazie ostatni :-)
    Byłam u lekarza,bartus ma wirusa bo poza tym nic mu nie jest,osłuchowo czysto.Dostaliśmy syrop p/wirusowy i tyle.Nawet na dwór go wzięłam na trochę.
    Byłam dziś po bibułę dla Kini w księgarni i....nie kupiłam zadnej książki.Jupiiii :-)))) Pierwszy sukces :-)))
    Ciesze się ze z Adim ok :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę (tak pozytywnie) "Jajka z niespodzianką" i "Macochy".

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 tytuły z Twojego stosiku miało być :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka przy okazji wizyty pokazałam ja naszej pediatrze,powiedziała ze to jest brodawka łojotokowa.A jesli chodzi o jej wygląd to zrobiła sie calkiem płaska,ale zółtawa plamka nadal jest.Narazie nic z tym nie będziemy robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonka posłuchałam Cię i robie notki na bierząco.co teraz czytasz, bo ja kończę druga z biblioteki i wkrótce musze zacząć książke z Miry do recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Iwonka to czekam na notki :-) Czekam na kuriera z "W słusznej sprawie" i dodam stosik kwietniowy na blogu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. a dzisiaj poszłam do kiosku zobaczyc co było w "Pani domu" i byla tylko Kalicińskiej "Dom nad rozlewiskiem" ale nie chcę tej ksiażki bo mialam ja jakiś czas temu z biblioteki i nie dałam rady,przynudzała mnie.W następnych numerach tez nic ciekawego,jakieś biografie itp chyba skonczyły się ksiazki prószyńskiego,i tak udało mi się uzbierać 6 powieści.Będzie o tym osobna notka to zobaczysz jakie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Iwonka mówisz i masz :-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonka a mnie ten "Samolot bez niej" tez zaskoczył objętością bo sporo kartek ma no ale nic nie przebiło "Male szczęscia".Ta to dopiero mini-encyklopedia.
    Teraz ja czekam na nową notke u ciebie,jak pracujesz w tym tygodniu?Będziesz miała oddech na święta??

    OdpowiedzUsuń
  10. Aha...zapomniałam spytac...jak Ci się czyta tą "Zorkownię"?

    OdpowiedzUsuń