środa, 23 kwietnia 2014

Nowe u mnie w domu... Część druga ;)

No tak... Najwyższa pora obiecać sobie, żeby ograniczyć kupowanie książek do minimum. Mam już co najmniej roczny zapas czytania na półkach, biorąc pod uwagę to, że średnia statystyczna w miesiącu jest taka, jaka jest obecnie ;) Tak z niczego i przypadkiem uzbierało się znowu kilka nowych  tytułów...


1. " Lot motyla "  
2. " Zastępcza żona " z serii Leniwa Niedziela
3. " Nigdy nie wiadomo " z serii Granice zła
4. " Samolot bez niej " o której przy poprzednim zamówieniu zapomniałam
5. " Małe szczęścia " którą wypatrzyłam u Malwinki ;)
6. " Kilka przypadków szczęśliwych "
7. " Trio z Plainview "

Koniec :) Przynajmniej na ten miesiąc... Do końca tygodnia mam urlop, więc i więcej czasu na czytanie :)

P.S. A dzisiaj dzień wyjątkowy... Kolejna wiosna stuknęła mojemu mężowi. 37 lat ma na swoim koncie ;)


4 komentarze:

  1. Widziałam z daleka juz listonoszke więc zacieram ręcę i czekam czy przyniesie mi paczkę.
    świetne ksiązki Iwonka :-) Sporo kupilas w kwietniu :-) Widzę że bardzo pokażna jest "Zastępcza żona" chyba pobiła "Małe szczęścia".

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka ksiażek nie dostałam,pewnie dziś przyjdą.Mam popołudniu wywiadówkę u Kingusi,takze lediwe zdążę zrobic obiad i odebrac Bartusia z pzredszkola i znow musze jechac na zebranie.nie pracuję a czasem mam wrażenie ze mam 2 etaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co teraz czytasz?Ja kończę "Umali nie kłamią" :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ciekawa z tego mojego stosiku "Kto się boi pania Wolfe'a?" jak przeczytam to Ci podeślę.Przed chwilą skończyłam tą z Miry,powiem Ci ze wciągnęła mnie i taka klimatyczna była.Jak przeczytam jeszcze 2 od ciebie to odeslę Ci paczkę i tą z Miry dołączę do poczytania.Niestety...chyba nie wytrzymam i wezmę się za "Macochę" :-)

    OdpowiedzUsuń