piątek, 27 czerwca 2014

[47] " Skoro nie mogę Cię mieć " Don Lasseter

Autor: Don Laseseter
Tytuł: " SKORO NIE MOGĘ CIĘ MIEĆ "

Wydawnictwo: Hachette
Rok wydania: Warszawa 2011
Ilość stron: 357

Moja ocena: 3/6
Książka z mojej półki


Książka, którą kupiłam bardzo dawno temu, za grosze. Czekała długo, bo jakoś nie ciągnęło mnie ku niej, mając w głowie wspomnienia poprzednich tytułów z tej samej serii " Prawdziwe zbrodnie ". Niestety i ta nie powaliła mnie na kolana.
Sarah zginęła zastrzelona przez swego kochanka Richarda  Nameya. Jej ukochany Matt, również zaatakowany, został sparaliżowany. Autor opisuje również historię Dennisa Conwaya, który mimo problemów z prawem został prokuratorem. Swoje doświadczenia życiowe z przeszłości wykorzystał, by doprowadzić do skazania mordercy.
Tragedia sama w sobie straszna i ma się na uwadze to, że wydarzyła się naprawdę, a autor czerpał informacje z protokołów sądowych, wywiadów. Wszystkie dialogi są autentyczne. To nie tylko opis wydarzeń mających dramatyczny finał, ale również opis procesu sądowego, który jak to w Ameryce bywa, jest wręcz "widowiskowy". Nie rozumiem za bardzo sensu wyroków. Za kolejne przestępstwa, wykroczenia, morderca zbiera sobie kolejne lata więzienia, a finał tego taki, że za kratkami ma spędzić bagatela 95 lat i na wolność wyjdzie w 2084 roku. Tiaaaa....Książka zawiera 16 zdjęć, które są autentyczne, co akurat jest na plus w moim odbiorze całości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz