piątek, 20 czerwca 2014

CZERWCOWE nowości na mojej półce

Sześć książek zasiliło moje zdobycze.


1. " Lato bez mężczyzn " Siri Hustvedt - kupiona przypadkowo w niskiej cenie ( 9zł ) i tylko dlatego, że to nowość Świata Książki.

2. " Zamknij oczy "  Sophie McKenzie - musiałam ją mieć. Najbardziej wyczekiwana w tym stosiku

3. " Blondynka na Orinoko " Beata Pawlikowska
4. " Blondynka na Jawie " Beata Pawlikowska "
5. " Blondynka na Bali " Beata Pawlikowska

Powyższe trzy albumy podróżnicze to na razie cała kolekcja z tej samej serii. "Blondynka na Orinoko" jest nowością. Skoro kupiłam ją, to musiałam zdobyć i dwie poprzednie :) Jeszcze jest "Blondynka w Chinach ". Tę mam w swoim posiadaniu w miękkiej oprawie. Kolejne tomy ukażą się kolejno w październiku 2014 i marcu 2015 roku. Będę czekać cierpliwie :)

6. "Surogatka" Sara Connell - historia autentyczna. Miałam od jakiegoś czasu ochotę ją mieć i przeczytać.


I jeszcze nasze migawki...







5 komentarzy:

  1. Ooo super książki, Pawlikowska i surogatkę chętnie i ja bym przygarnęła.
    Teraz tylko Iwonka napisz mi ile mam Ci przelać za książkę, powiem Ci ze mnie tez zaskoczyła jej treść. Lubię takie prl- owskie klimaty.Tym bardziej ze rzecz dzieje się z rejonach Kielc które są mi bliskie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej dziękuję ze pamiętałaś o Kini, :-) Strasznie się ucieszyła jak jej powiedziałam :-) Zaraz zrobię Ci przelew :-)
    Kochana jesteś :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja czekam na paczkę z wygranym "Sekretem mojego męża" podobno była wysłana w dniu premiery czyli we wtorek. Do tego tez zamówiłam sobie "Drogie maleństwo " i jeszcze "Dziesięc płytkich oddechów".

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonka a te albumy Pawlikowskiej to takie sa jak Wojciechowskiej ze duzo zdjęc itp czy więcej opisów i treści?

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwonka a ja mam w nosie jak się ze mną umawiasz (żart) :-P
    A tak serio to nakręciłas mnie na te albumy ze zamówiłam sobie Blondynkę w Chinach i na Czarnym Lądzie, okazyjnie po 12 zł na allegro (obie w tw oprawie).
    Wkrótce pewnie i ja sobie zamowię te co Ty kupiłąs ostatnio.Już w południe podpatzrylam jeszcze raz te Twoje wpisy na blogu i stwierdziłam że chce i ja takie mieć :-) Jutro masz wolne czy do pracy?

    OdpowiedzUsuń