poniedziałek, 30 czerwca 2014

Podsumowanie CZERWCA

Koniec miesiąca, więc czas na małe podsumowanie...

W czerwcu przeczytałam aż  8 książek. Przy czym "Lato bez mężczyzn" to kompletna porażka czytelnicza.


Dla siebie kupiłam sześć nowych tytułów, a dla dzieci dziewięć.
W dalszym ciągu poszukuję tej pozycji:

" 365 pomysłów. Rysuję i maluję" . Centrum Edukacji Dziecięcej.



Jeżeli ktoś ma do odsprzedania ten tytuł, bądź orientuje się, gdzie mogłabym tę książkę kupić, bardzo proszę o informację w komentarzu. 

2 komentarze:

  1. 8 książek w miesiącu to sporo i tak czytasz więcej ode mnie.Ja kończę siódmą książkę, nie wiem czy skończę dziś. "Sekret mojego męża" jest fajna ale coś weny nie mam.Mój umysł poszedł na wakacje.Zaskoczyłaś mnie na Smykach zmianą mieszkania, było by fajnie co??

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Cię doskonale rozumiem,mama mi oswiadczyła ze zabiera moje meble do malego pokoju(tam spi z dziećmi) a mnie da kasę na nowe, i tu jest problem....chciałam niskie a nie mogę sobie pozwolić, nic do nich nie upchnę.ech...
    Ps.czytałaś to "Drogie maleństwo"? bo już się pogubiłam.

    OdpowiedzUsuń