piątek, 21 marca 2014

Moje zakupy książkowe w MARCU :)

Wiosna!!! Nareszcie!!! Ta astronomiczna rozpoczęła się wczoraj o 17.57 :), ale i za oknem mamy prawdziwie wiosenną pogodę. Aż chce się żyć :)
Cieszy mnie nie tylko to słońce i temperatura powietrza, ale i zakupy książkowe. Tak sobie zbierałam kolejne tytuły pomalutku przez cały miesiąc i podsumowując całość, nazbierało się ich trochę w ostatnim czasie :)






1. " Złodziej tożsamości " Erica Spindler  -  autorka pisze dobre książki, więc nie miałam oporu przed jej zakupem, tym bardziej, że trafiła mi się za 1 zł :)

2. " Testament mamy "  St.John Greene  -  zainteresował mnie opis, a że zamawiałam kolorowanki dla dzieci, to przy okazji kupiłam tą nowość

3. " Płótno "  Agata Kołakowska  - lubię jej książki, a ta zapoczątkowała u mnie marcowe kolekcjonowanie biblioteczki ;)

4. " Ulica szalonej rzeki " Joy Fielding - kolejna autorka, która pisze ciekawe książki. Nowe wydanie Świata Książki i nowa okładka podobają mi się, więc musiałam ją mieć ;)

5. " Zastygłe życie "  Karin Wahlberg - moja pierwsza z serii książek wydawnictwa Świat Książki. Kupiłam z ciekawości.

6. " Tsunami " Sonali Deranitagala  - nowość z Proszyńskiego

7. "  Długa wojna " Pratchett, Baxter - nowość z Prószyńskiego. Fantastyka, więc coś co mnie nie kręci, ale kupiłam przy okazji zakupu tej wyżej. Jestem otwarta na "nowe", a nóż mi się spodoba ;) Poza tym mój mąż stwierdził, że chętnie ją przeczyta ;)

8. " Miłość w rozmiarze XXL " Stephanie Evanovich - nowość z Prószyńskiego i zapowiada się na przyjemną obyczajówkę.

9. " Ewangelia według piłata " E. Schmitt - skusiły mnie pozytywne opinie na jej temat. Pewnie będzie taka inna ;)

10. " Tajemnica Filomeny "  Martin Sixsmith - nowość z Prószyńskiego

3 komentarze:

  1. Iwonka ty jak zwykle mega zakupy ksiazkowe zrobiłas :-) Ciekawe czy juz ci mijsca barkuje na regale czy jeszcze nie?Mnie juz brakuje i część ksiażek poszła z powrotem na meble.Od czego zaczniesz z tego stosiku?Masz same fajne ksiazki :-)))))
    A co do paczki to nie musisz się spieszyć,moje ksiązki których nie przeczytałas mozesz trzymac jak długo chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka te ksiązki które przeczytałaś, są słabe i wiesz ze nie wrócisz do nich po prostu wystaw sobie na allegro.wpadnie ci grosz na nowe ksiazki a miejsca przybedzie na regale,nie ma co się litowac nad kiepskimi pozycjami.Ja juz przestałam byc sentymentalna i zostawiam sobie tylko te "arcydzieła" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pozycje, które umilą wiele chwil. :)

    OdpowiedzUsuń