poniedziałek, 3 marca 2014

Pożyczone od Malwinki...

Czas na zaległy wpis o książkach do poczytania. Na pierwszy ogień idzie pakiecik od Malwinki :)


" Myszy i koty "  Gordon Reece
" Zaginieni "  Jane Casey
" Odłamek "  Sebastian Fitzek
" Pokój " Emma Donoghue

W nawyk czytania wpadłyśmy obydwie tak samo ;), a tradycją naszą stało się wysyłanie do siebie nawzajem książek :) Co kilka miesięcy wymieniamy się tytułami, które wcześniej przeczytałyśmy. Już nawet na blogu pojawiają się wpisy, z tych z serii od Malwinki ;)
Wśród nich " Sprzedane przez ojca ". Historię już pochłonęłam i opisałam w poprzednich postach. Książka szczególna, bo podarowana od serca...


" Myszy i koty " też już opanowałam :) Muszę zebrać się w sobie i napisać o swoich wrażeniach, a te są jak najbardziej pozytywne :)
Najpierw jednak czeka mnie jeszcze notka o wypożyczonych z biblioteki ;)
Malwinka, którą z nich mam zacząć czytać teraz? :)

2 komentarze:

  1. Iwonko zdecydowanie "Pokój" :-)
    Dziekuję ze w razie czego kupisz mi te Scooby doo,dam znac w czwartek po powrocie ze sklepu ;-) Jestem bardzo ciekawa Twojej recenzji "Myszy i koty".

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Odłamek". Fajnie tak wymieniać się książkami, zwłaszcza jak podobne gusta czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń