wtorek, 4 marca 2014

Pożyczone z biblioteki...

Drugi stosik na marzec. Tym razem ten z biblioteki...


1. " Perfumy Prowansji "   Frederick D'Onaglia
2. " Laleczka "  Joy Fielding
3. " Ocalone z Titanica "  Kate Alcott
4. " Długi wrześniowy weekend "  Joyce Maynard
5. " Zupa z ryby Fugu "  Monika Szwaja
6. " Gosposia prawie do wszystkiego "  Monika Szwaja


Jest jeszcze jedna " Obiecaj mi " , do której wypożyczenia zachęciła mnie oczywiście Malwinka :). Na kartę mogę zabrać do domu  tylko 6 sztuk, dlatego czym prędzej musiałam przeczytać jedną z nich, bym mogła dostać książkę Evansa ;) Na pierwszy ogień poszły "Perfumy Prowansji"... Terminy mnie gonią i już teraz muszę opanować Monikę Szwaję ;)

4 komentarze:

  1. Iwonka nie widac co to za ksiażka druga od góry :-) Miałam dodać notke dziś ale mi się drzemnęło po południu.Skończyłam ksiażkę spinler,powiem ci ze bardzo fajna.Akcja po kilkudziesięciu stronach szybko ruszyła do przodu i trzymała do końca.Teraz nie wiem co czytać,obecnie nie mam nic z biblioteki więc będzie to znow cos mojego albo coś od ciebie bo pozostały mi jeszcze dwie :-))) aha...jak będziesz jutro w pracy to luknij czy dużo Wam przyszło tych knig Scooby doo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka u nas najwyrażniej tez przyszły po 2 sztuki bo ja wzięłam 2 i zostały po jednej,a chyba byłam pierwsza przy ksiażkach bo jeszcze ludzie nie rozgrzebali :-) Kupiłam też Bartusiowi klocki i Kingusi wrózkę.Ostatnio Pani ja w szkole chwali to w nagrode dostała :-) Zrobie wpis dziś obiecuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. notka zrobiona :-) Kingusia jeszcze nie wróciła ze szkoły ale Bartuś ksiązkami oczarowany,oni uwielbiają Scooby doo i juz musiałam czytac kilka rozdziałow :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik. Przyjemnej lektury!! :)

    OdpowiedzUsuń