środa, 15 lipca 2015

Na urlop... :)

Mam urlop. Nareszcie :)
Mimo, że nigdzie dalej nie wyjeżdżamy, to i tak postanowiłam, że będzie on spędzony aktywnie i z książką. Tak niewiele czasu spędzam z dziećmi, to chociaż te dwa tygodnie z nimi pobędę tak na całego, 24 godziny na dobę. Praca odbiera mi te nasze wspólne chwile.
Taki oto pakiecik powieści sobie zafundowałam na wakacyjny czas. Jedna wśród nich recenzyjna. Wkrótce na blogu moja opinia o " Noora " :)
Nieplanowany zakup to " Irena " . Promocja była w Tesco i zapłaciłam za nią całe 10zł :)
Pozostałe zwyczajnie musiałam mieć i już :) Wśród nich to kolejny tom dla dzieci z Naszej Księgarni  " Bajki Charlesa Perraulta ".


Póki co wykorzystujemy nasze wolne dni i staramy się zapewnić dzieciom fajnie spędzony czas. Do tej pory udało nam się wspólnie:
- pójść do kina na " Minionki "
- przejażdżka " Elką " w Chorzowie
- spacerowaliśmy wśród róż w " Rosarium "
- była zabawa nad " Pogorią " i rowerki wodne
- w niedzielę zrobiliśmy sobie wypad do ZOO

Dzisiaj wybraliśmy się na wycieczkę rowerową i dzieciom udało się zaliczyć 16 km :) Późnym popołudniem dorzuciłam sobie jeszcze do tego dystansu 18 km :)




Jutro, jak tylko zobaczymy słońce jedziemy do Wesołego Miasteczka :)

3 komentarze:

  1. Jak promocja, to promocja, nie można przepuścić, książka za dziesięć złotych zawsze dobra :) Minionki <3 Też bym chętnie się wybrała! Życzę udanego urlopu!

    http://leonzabookowiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super plany Iwonka, oby pogoda jutro dopisała. Świetne książki na urlop, miłego czytania. Ja kończę "Uroczysko", bardzo sympatyczna książka, odłożyć Ci ją?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takimi książkami to na pewno będzie wspaniały urlop ;). Życzę miłego czytania i wspaniałego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń