środa, 8 lipca 2015

Z biblioteki...

Dawno nie zaglądałam do biblioteki. Na stronie internetowej zauważyłam kilka nowości, których nie mam, a które chciałabym przeczytać. Oczywiście wyszłam z naszej filii, również z nieplanowanymi wcześniej tytułami :)


1. " Czarne skrzydła "
2. " Kiedy cię poznałam "  - już czyta się ;)

3. " Nie oddam dzieci " 

Trzy powieści na które czekałam grzecznie w kolejce. Pozostałe dwie to zupełnie przypadkowo wybrane książki, o których istnieniu nie miałam pojęcia. Będę je dopiero odkrywać ;)

4. " Aleja bzów "
5. " Wiadomość "
Coś jeszcze dla dzieci...
6. " 12 ważnych opowieści "

5 komentarzy:

  1. Same fajne książki. wysłałam ci maila przed chwilą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę bardzo ciekawe tytuły ;) "Nie oddam dzieci" czytałam, ale średnio przypadło mi do gustu, "Kiedy cię poznałam" również nie było złe, ale czegoś mi brakowało ;)
    "Czarne skrzydła" muszę przeczytać ;)
    Ostatnio lubię odwiedzać moją bibliotekę, bo coraz częściej znajduję tam ciekawe nowości, choćby ostatnio kiedy wyszłam z książkami: "Moralność Pani Piontek" i "Zaplątani" :) Bardzo mnie to cieszy, bo niedawno z nowościami było bardzo ubogo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak Ci się podoba "Kiedy cię poznałam"? :)
    Mnie oczarowała. Wspaniała książka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstyd się przyznać, ale wieki nie byłam w bibliotece. Jakoś za bardzo zafiksowałam się na punkcie zakupów w sklepach internetowych. Świetne nabytki. Podziwiam, że udało Ci się wypożyczyć tyle nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nabytki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń