niedziela, 5 lipca 2015

" Opowiem ci o Janie Pawle II " Joanna Majewska

Autor: Joanna Majewska
Tytuł: " OPOWIEM CI O JANIE PAWLE II "

Wydawnictwo: Siedmioróg
Rok wydania: Wrocław 2014
Ilość stron: 86

Moja ocena: 6/6
Książka przeczytana dzięki uprzejmości wydawnictwa SIEDMIORÓG



Mój starszy syn w tym roku przystąpił do I Komunii Świętej. Szukałam pozycji dla dzieci, które w jasny i przystępny sposób dla takiego 8-latka, nawiązują do  religii i tłumaczą jej zasady, historię... Takich, które  potrafią naświetlić i obyć się z tajnikami wiedzy o chrześcijaństwie.
W oko wpadła mi publikacja o Janie Pawle II. Moje dzieci urodziły się po śmierci naszego Papieża, ale mnie dane było żyć w pokoleniu Jana Pawła II. Ojciec Święty to niewątpliwie autorytet na skalę światową i na zawsze pozostanie w mojej pamięci jako człowiek DOBRY i WIELKI, Papież Pielgrzym... Chcę, żeby moje dzieci posiadały o nim wiedzę, bo zasługuje na to, żeby o nim wciąż mówić.
" Opowiem ci Janie Pawle II " to doskonała książka przedstawiająca biografię Ojca Świętego. Narracja skierowana jest bezpośrednio do dzieci. Życie Papieża autorka przedstawia w formie opowiadania. Pisze o jego dzieciństwie, o latach szkolnych, młodości i w końcu o tym jak został głową Kościoła katolickiego.





Nie spotkałam się wcześniej z publikacją, w tak ciekawy i przystępny sposób skierowaną dla młodszych czytelników. Na jej końcu jest zamieszczony i list Ojca Świętego skierowany do dzieci. Ta piękna historia o człowieku, który dla niejednego mógłby być wzorem do naśladowania wzbogacona jest niezwykle starannym wydaniem, opatrzonym na każdej stronie autentycznymi zdjęciami z życia Papieża. Są tu fotografie zarówno z dzieciństwa Karola Wojtyły, jak z pontyfikatu Jana Pawła II.
Książka jest świetna i warto ją mieć w swojej biblioteczce.


2 komentarze:

  1. Narobiłaś mi ogromnej ochoty na nią :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka nie mam jeszcze wersji papierowej a na komputerze nie chcę mi się czytać.Nie wiem jak to zrobię.

    OdpowiedzUsuń