sobota, 4 lipca 2015

W małym pokoju....

 Na weekend dziecięcy post książkowy :)

Dzieci w swoim pokoju mają kącik na książki, a nawet kilka kącików, ze względu na brak miejsca... Cieszy mnie kolekcja z Naszej Księgarni, którą zbieram i mam zamiar powiększyć ją o wszystkie tytuły z tej serii.

Szczególnie lubimy  książki z pomysłami na prace twórcze, rozwijające kreatywność. Wśród nich są i ulubione dzieci min. z kultowymi ptakami Angry Birds, o Martynce, albo Rymowanki... Takie poplątane z pomieszanym ;)






2 komentarze:

  1. Uwielbiam dziecięce stosiki tak samo jak moje, a może nawet jeszcze bardziej ;-) Cudne zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serię o Martynce też zawsze bardzo lubiłam, na półkach nadal jeszcze leżą książki z mojego dzieciństwa, choć część przekazałam młodszym dzieciom w rodzinie :)

    k-siazkowyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń