piątek, 31 stycznia 2014

Podsumowanie STYCZNIA

W styczniu udało mi się przeczytać 8 książek.

 " Zamek z piasku " Magdalena Witkiewicz
 " Posklejana rodzina " Jane Green
 " To wszystko przez Ciebie " Anna Karpińska
 " Blondynka na Zanzibarze " Beata Pawlikowska
 " Żona psychopaty " Teresa Ewa Opoka
 " Obietnica gwiezdnego pyłu " Priscille Sibl...
 " Mistrz " Katarzyna Michalak
 " Przywróceni " Jason Mott

Niewątpliwie najciekawszą z nich była " Obietnica gwiezdnego pyłu ". Powieść na  +6  :)
Najsłabsza spośród nich to " Mistrz ".

W tym miesiącu bilans kończy się na 4 zakupionych książkach, ale biblioteczkę dzieci udało mi się wzbogacić o 5 nowych tytułów :)

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie sumowałam swoich przeczytanych książek, ale podejrzewam, że wynik będzie bardzo zbliżony do Twojego. :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka ja dziś cay dzień byłam w szkole bo dzieci miły imprezę choinkową,wyjechała z domu przed 8 a wróciłam przed 15,potem zakupy i padłam,wymarzlam za wszystkie czasy,jestem w doimu drugą godzinę i jeszcze sie nie rozgrzałam,siedzę w golfie i grubym swetrze.miałam notke dać i nie chce mi się pisac :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń