poniedziałek, 27 stycznia 2014

Te pożyczone... :)

Czy kupione, czy pożyczone..., to bez znaczenia. Każdy nowy tytuł cieszy oko. Tym razem dwie książki podróżnicze od siostry i reszta z biblioteki. Czekałam na nie cierpliwie i teraz mam je u siebie do poczytania ;)


1. " Anioł w kapeluszu "  Monika Szwaja
2. " Zamiana "  Zoe Beck
3. " Zamek z piasku "  Magdalena Witkiewicz
4. " Ulice Bangkoku "  Christopher Moore
5. " Podróżnik WC "  Wojciech Cejrowski
6. " Gringo wśród dzikich plemion "  Wojciech Cejrowski

5 komentarzy:

  1. Iwonka czekam na twoje recenzje, bo jestem ciekawa wszystkich :-)
    miałam ciężką noc,Bartus mi nie spał długo,ale dlaczego to napisze ci na priv.miłego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki wspaniały stosik. Zabrałabym wszystko oprócz "Gringo wśród dzikich plemion", bo mam już za sobą tę pozycję - świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to super,czekam na Twoj stosik :-) Ja narazie czekam do lutego i zamowie sobie pewnie jakies kilka nowości.Dziś mam wywiadówkę w szkole o 16-stej.Jestem ciekawa co wychowawczyni powie o nauce Kini bo ogolnie oceny ma bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko czy Ty masz bądż kiedykolwiek czytałas taką ksiazkę "sprzedane przez ojca"?Dawny tytuł to "sprzedane" a w 2013 roku wydali ja pod nowym tytułem,ja czytałam i była super a napisz mi jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro jej nie czytałas to bardzo cię prosze bys jej nie kupowała ani nie pozyczała z biblioteki,ja sobie ja teraz zamawiam i wysle ci w najblizszym czasie do poczytania :-)
    Na początku mojego bloga (luty bądż marzec 2013) jest jej recenzja,nie wiem czy czytalas.w kazdym razie tak mi się spodobała ze musza sobie ja kupic i znów wrócić kiedyś do niej.

    OdpowiedzUsuń