środa, 22 stycznia 2014

Mini stosik na STYCZEŃ

W tym miesiącu wypadłam bardzo skromniutko, jeśli chodzi o kupowanie książek. Małe co nieco jednak wpadło na półki. Nie mogło być inaczej ;)


1. " Zmiana planów " Fern Britton - kupiona przypadkiem? ;) Dla samego faktu, że jest wydana przez Prószyński i S-ka. ;)
2. " Nie płacz, kochanie " Cathy Glass - moja ulubiona autorka książek z serii " Pisane przez życie "
3. " Posklejana rodzina " Jane Green - zaintrygował mnie opis i okładka.
4. " Blondynka w Chinach " Beata Pawlikowska -  Pewnie niedługo zawitają u mnie " Blondynka na Bali " i " Blondynka na Jawie " ;)

Zaczynam powolutku żyć myślą o urlopie, który podobno zaplanowany mam na za dwa tygodnie ;) To będzie tylko zaległych pięć dni, z zeszłego roku, ale już cieszę się na samą myśl o większej ilości czasu np. na czytanie ;)

3 komentarze:

  1. Iwonka z Twojego stosiku polecam Ci "Nie płacz kochanie",reszty nie czytałam ale tez zwracałam na nie uwagę.mówisz ze kupujesz ksiazki tylko dlatego ze wydaje je Prószyński?u mnie wydawca tak dobrze nie ma.Mnie jednak musi ksiażka ciekawic a Prószyński ma w swoim dorobku tez nie ciekawe pozycje.Jednak wsrod wydawnict z obyczajówkami króluje bezkonkurencyjnie :-)
    Piszesz ze stosik skromny,nie martw się u mnie będzie odwrotnie,styczen na bogato a luty biednie ;-)))) auto nam sie popsulo więc na pewno wydatki będą inne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik, zwłaszcza "Nie płacz, kochanie".

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z powyższych książek nie miałam okazji czytać, ale chętnie sięgnęłabym po Blondynkę:)
    Zapraszam do siebie - dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń