piątek, 10 stycznia 2014

Z biblioteki...

No cóż... Tak..., byłam w bibliotece. Kończył mi się termin oddania książek, no ale miałam tak wyjść bez niczego? Nie poszperać między półkami?... To nie w moim stylu ;) Na razie wypożyczyłam trzy książki. Na następne tytuły zapisałam się i będę czekała na ich dostępność.


" Blondynka na Zanzibarze " Beata Pawlikowska
" Lisia dolina " Charlotte Link
" Samotny poligamista "  Brady Udall

Tą ostatnią miałam na uwadze już od jakiegoś czasu. Nowość ze Świata Książki. Trochę przeraża mnie jej objętość, no ale powinnam dać radę. W końcu nie jedną już taką czytałam ;) Dla zrównoważenia szans ta Pawlikowskiej, to wydanie broszurowe, takie mini, mini ;)

3 komentarze:

  1. W tym samym czasie dodawałysmy wpis biblioteczny :-) Iwonka ja żadnej z twojego stosiku nie znam więc będę czekała co o nich napiszesz.W mojej bibliotece wczoraj było sporo fajnych ksiązek ale pokusiłam sie tylko o 4 bo przecież mam jeszcze ksiazki od Ciebie które tez kuszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Lisia dolina" i "Samotny poligamista" mogłyby mi przypaść do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Iwonka,wiesz ze ja poza wpisem świątecznym na smykach tez nic nie pisałam?Co teraz czytasz?Ja przeczytałam od wczoraj prawie połowę "Zanim przekwitna wisnie" i jak narazie bardzo mi sie podoba :-)))

    OdpowiedzUsuń