piątek, 6 marca 2015

Do czytania... MARZEC.

Jakbym miała jeszcze mało książek nieprzeczytanych na półce, to co chwilę pojawiają się kolejne. Znowu zaczynam myśleć o zakupie regału. Nie wiem tylko, w który kąt mieszkania go upchać, bo miejsca w naszym M jak na lekarstwo. Coś wykombinować muszę, bo za chwilę dotrą nowe książki, chociaż te poniżej nie zdążyły jeszcze dobrze zagrzać u mnie miejsca ;)

Cztery pierwsze od lewej to książki, które podesłała mi Malwinka :) Jedna z nich już przeczytana. Bardzo lubię czytać jej pakieciki, które mi pożycza. Z terminem oddania też mnie nie goni, tak jak ma to miejsce w bibliotece ;) Czytam je  kiedy chcę  i wiem, że każda będzie dobra, bo mamy bardzo zbliżone "gusta " ;).

Pozostałe sześć to tytuły, które kupiłam w ostatnim czasie.

1. " W blasku gwiazd " - Powieść zasugerowała mi Malwinka. Po przeczytaniu opisu od razu chciałam ją mieć :)
2. " Milcząca siostra " - Moje wrażenia wpis wyżej
3. " Bramy raju " - Mam komplet wydanej serii, tylko jakoś się jeszcze nie dobrałam do tej sagi.
4. " Życie to nie bajka " 
5. " Wiem o tobie wszystko "
6. " Bańki mydlane "

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że lubisz książki ode mnie i z wzajemnością :-)
    "Wiem o tobie wszystko" też mam,a le na czytniku a na "Bańki mydlane" zapisuje się u Ciebie w kolejce :-))))

    OdpowiedzUsuń