sobota, 21 marca 2015

WIOSNA.... i pierwsze wiosenne książki.

W tym miesiącu był już wpis o książkach, ale pojawiły się nowe, więc jest kolejny.






1. " Maminsynek " Natasza Socha - czyta się :)
2. " Stojąc pod tęczą " Dorota Schrammek - Mam nadzieję, że będzie ciekawa nowa książka z serii " Leniwa Niedziela "
3. " Siostra mojej siostry "  Izabella Frączyk
4. " Nie waż się " Jolanta Czarkwiani - z opisu wynika, że jest poruszony ciekawy temat
5. " Pęknięte odbicie " Dawn Barker jak tylko pojawiła się zapowiedź od razu stwierdziłam, że muszę ją mieć
6. " Rodzinny park atrakcji " Izabela Pietrzyk - kontynuacja  książki " Histerie rodzinne " . Nie czytałam pierwszej części, ale lada dzień do mnie dotrze i ona ;)

Mam kilka dni wolnych, ale i tak wątpię, że czasu starczy na czytanie. Wczoraj dzień zleciał nie wiadomo kiedy, dzisiaj jedziemy do rodziców, a jutro mamy gości w domu... Pozostają mi zarwane noce na książki ;) 

3 komentarze:

  1. Iwonka najbardziej zazdroszczę "Pękniętego odbicia" bo jeszcze jej nie zamówiłam, ale to kwestia czasu :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, ile cudownych książek!
    "Maminsynka" już przeczytałam i muszę przyznać że ta książka jest po prostu świetna! :)
    "Nie waż się" czeka na mnie na półce, a "Pęknięte odbicie" muszę kupić jak najszybciej :).
    Życzę miłego czytania! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że pożyczę :-) Ja dziś zaczęłam "W cieniu" A.S.A. Harrison.Zapowiada się na dobry thriller.Miłego dnia, ja w domu leczę się z przeziębienia.

    OdpowiedzUsuń