piątek, 18 października 2013

Książki :)

Dzisiaj wpis miał być zupełnie inny, ale... Moje wrażenia po kolejnej przeczytanej książce mogą poczekać ;). W skrzynce znalazłam awizo. Wiedziałam, że mogę spodziewać się na dniach przesyłki, ale nie przypuszczałam, że dostanę ją tak szybko. A wszystko za sprawą Malwinki (KLIK)
Dzięki niej na mojej półce pojawiły się nowe tytuły :)


1. "Ona już nie wróci"  Hans Koppel - seria "Granice zła"
2. " Szczęście w moich oczach"  Caroline Leavitt - seria "Leniwa niedziela"
3. " Zamiast Ciebie " Sofie Sarenbrant - kontynuacja "36 tydzień"

Malwinka na swoim blogu zaraziła mnie chęcią przeczytania nowości ze Świata Książki i nawet znalazła na to lekarstwo - dostałam od niej paczkę :) Aż mi głupio i mam wyrzuty, bo odsprzedała mi książki za bezcen. Mogę nawet pokusić się o stwierdzenie, że podarowała mi je. W każdym razie jest takie przysłowie, że dobro powraca ze zdwojoną siłą, a ja jestem pamiętliwa ;)
Dziękuję Malwinka raz jeszcze.

3 komentarze:

  1. Oj...weż przestań bo aż mi głupio się zrobiło za tak miłe słowa :-) to ja dziękuję ze zechciałaś je odkupić i ciesze się ze moja dobra koleżanka będzie je miała u siebie :-) miłej lektury Iwonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha i jeszcze Ci powiem że wyrzuty to ja miałam ze za duzo ci powiedziałam za nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za odwiedziny :) to że bolek i lolek będzie to wiem juz kupuje młodemu na mikołajki ale poczytaj mi mamo nie wiedziałam a my jeszcze trzeciej nie mamy ja kocham ksiązki swoje to rozdaję ale dzieciowe już nie jak byłam dzieckiem to miałąm cały segment z ksiązkami swoimi każdy grosz ciułalam na ksiązki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń