środa, 2 października 2013

Nowe książki na PAŹDZIERNIK :)

Uzbierał mi się całkiem spory stosik gotowy na opublikowanie ;)


1. " Pusta kołyska " Diana Walsh - tę książkę już przeczytałam
2. " To, co zostało " Jodi Picoult - moja ulubiona autorka, więc nie mogło zabraknąć jej najnowszej powieści.
3. " Zanim przekwitną wiśnie " Aly Cha
4. " Siła strachu "  Koethi Zan
5. " Zbieg okoliczności " Katarzyna Pisarzewska
6. " Czarownica " Anna Klejzerowicz - od dawna miałam na nią ochotę
7. " Córka Czarownicy " Anna Klejzerowicz - kontynuacja tej powyżej ;)
8. " Kobiety z sąsiedztwa " Iwona Żytkowiak
9. " Ta druga, słodka i ostra " Sabina Czupryńska
10. " Mama w czterech ścianach "  Samantha Wilde

Jak widać na załączonym obrazku powyżej, prawie wszystkie powieści są z Prószyński i S-ka. Wkrótce na moich półkach pojawi się kolejne logo wydawnictwa, które wzbogaci domową kolekcję książek ;)

2 komentarze:

  1. Super stosik,jestem ciekawa jak ci się spodoba "czarownica" i ta 2 część.Ja wczoraj zajrzałam na stonę Prószyńskiego i tez bardzo fajne ksiażki mają być w listopadzie,ciekawe czy uda mi się wytrzymac i nic nie zamówic?A co do Twojego drugiego wydawnictwa to niech zgadnę...świat Ksiazki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ciekawe co najpierw z tego stosiku przeczytasz?Ogólnie to znów będę cię meczyła żebyś sobie przeczytała "W obronie syna" bo ksiażka jest extra.Coś na wzór Jodi Picoult,zakończenie absolutnie zaskakuje.no ale czy ja się kiedyś doczekam Twojej recenzji?

    OdpowiedzUsuń