poniedziałek, 28 października 2013

Podsumowanie miesiąca - Październik

Czas na małe podsumowanie, bo i koniec miesiąca zbliża się wielkimi krokami. W październiku miałam urlop i sporo wolnych dni, więc udało mi się podnieść nieco statystykę przeczytanych książek. Wpisów na blogu o zaliczonych powieściach tym razem jest 10 :)

 " Ona już nie wróci " Hans Koppel
 " Zabójcze piękno " Joy Fielding
" Strefa szaleństwa " Joy Fielding
 " Sąsiad " Lisa Gardner
 " Blondynka w Australii " Beata Pawlikowska
 " Poczekajka " Katarzyna Michalak
" Zanim przekwitną wiśnie " Aly Cha
 " Rok w Poziomce " Katarzyna Michalak
"Etiopia. Ale czat! " Martyna Wojciechowska
 " Houston, mamy problem " Katarzyna Grochola.

Malwinka  znowu zasiliła moją półkę kolejną książką, ale o tym innym razem ;). Czekam na przypływ gotówki, by dołożyć do niej jeszcze kilka nowych sztuk ;)

5 komentarzy:

  1. Super w tym miesiacu udało ci się tyle przeczytać :-) Jak tylko masz okazje to kup sobię tę "M jak miłość" bardzo fajnie się ją czyta :-)
    Zaczęłam wczoraj "cene marzeń" ale dziś od rana coś mnie żołądek boli :-(
    Miłego tygodnia :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka prosze wejdż na mojego bloga ksiażkowego i powiedz mi czy ty też widzisz jedną wielką pustkę?Zeżarło mi wszystkie notki,całe archiwum....jestem załamana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za ulga,rany...Dawno nic mnie tak nie zestresowało :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodziewaj się jutro ode mnie małej niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,powiem tylko tyle że tej niespodzianki na pewno nie znajdziesz u mnie na blogu :-)
    Jak juz będziesz wiedziec o co chodzi to daj znać.Mam tylko nadzieje że nie sprawie Ci kłopotu :-)
    Zdjęcia prezentów będą na pewno na blogu,sa to klocki Lego Frieds (kawiarnia Andrei),koc z Monster high,puzzle Moja piekna polska,oraz 2-pak podkoszulkow ze smyka.Pozdrawiam i czekam na wiadomość :-) hi hi hi :-)))))

    OdpowiedzUsuń