piątek, 11 października 2013

Z Biblioteki...

Jakiś czas temu wspominałam o możliwości korzystania z katalogu biblioteki na WWW. :) Katalog umożliwia wyszukiwanie książek z informacją o ich lokalizacji i dostępności, rezerwowanie i prolongowanie już wypożyczonych zbiorów oraz zamawianie pozycji poza godzinami otwarcia Biblioteki.
No to teraz mam kolejny pakiecik w domu, a na następne zarezerwowane tytuły czekam ;)


1.  " Strefa szaleństwa " Joy Fielding
2.  " Zabójcze piękno " Joy Fielding
3.  " Blondynka w Australii " Beata Pawlikowska
4.  " Ofiara w środku zimy "  Mins Kallentift
5. " Sąsiad "  Lisa Gardner

Jeszcze tylko sobotnie popołudnie w pracy i przede mną laba. Tydzień urlopu. Będzie więcej czasu na czytanie :)


2 komentarze:

  1. Z Twojego stosiku znam tylko "Sąsiada" i jego jak najbardziej polecam.Jak masz urlopiek to pewnie znów będziesz leciała jak szalona z ksiażkami,ja jakoś ostatnio czasu nie mam.Niecałe 100 stron przeczytałam tego "Szczęscia w twoich oczach".ślubowanie moich dzieci było wczoraj i zupełnie czasu nie było na nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :-) Byłam u laryngologa i dobrze ze poszłam bo mam zapalenie przewodu słuchowego w obu uszach.dostałam leki na 2 tygodnie,wizyta 80 zł plus leki 124 zł no ale cóz...oszczędzać na zdrowiu nie będę.My juz po lsubowaniu,niestety bateria mi padał i czekam aż znajmoa fotki na maila mi przesle to dam notke na smykach.
    Słyszałam o tej sadze Virgini andrews własnia na zapowiedzaich Prószyńskiego.Nie byłabym sobą gdybym jej nie kupiła.Póki co tak jak pisałam planuje oszczedzanie w listopadzie.dotyczy to ksiązek i ubrań dla dzieci.Mam zamiar nie kupic nic,czy mi się uda to zobaczymy.Po 20-stym zrobię ostatnie zamówienie z Prószyńskiego i koniec.Męczy mnie to ze takie fajne książki czekają na półce i się kurzą.
    Skoro zaczynasz urlop to ja ci zyczę duzo przyjemnych chwil z ksiażką i dobrą kawką :-)

    OdpowiedzUsuń