wtorek, 4 czerwca 2013

Książki dla dzieci :)

Książki pojawiają się nie tylko na mojej półce. Swoją pasją do nich, staram się zarazić również moje dzieci. Mam nadzieję, że moja starsza pociecha :)  ( lat 6,5 ), wkrótce nabędzie umiejętność samodzielnego czytania. Ćwiczy i idzie mu już całkiem nieźle składanie liter w wyrazy i zdania ;)
1 czerwca za nami... Dzień Dziecka to okazja do upominków dla synka i córeczki. Wśród prezentów dla nich, nie mogło zabraknąć i książek :)


1. " Poczytaj mi mamo jeszcze raz " 
Nowość wydawnictwa Nasza Księgarnia. Z serii " Poczytaj mi mamo ", mamy w domu część I i III. Jak tylko uzupełnimy kolekcję o część II, pewnie powstanie o ów książkach osobny post na blogu :)

2. " Moje polskie rymowanki. Część IV. " 
Cała kolekcja ( wszystkie IV części ) zasila  biblioteczkę moich dzieci :)




1 komentarz:

  1. nie wiem Iwonka czy doczytałas na smykach bo moje dzieciaczki własnie 2 czesc poczytaj mi mamo dostały :-)

    OdpowiedzUsuń