sobota, 29 czerwca 2013

Podsumowanie CZERWCA

Zbliża się koniec czerwca. Tradycyjnie robię podsumowanie miesiąca.

" Ocaleni przez anioły " Jacky Newcomb
" Zamknięte ogrody" Kay Langdal
  " Ukradzione dziecko " M. William Phelps
  " Kto wiatr sieje " Virginia C. Andrews
 " Córka opiekuna wspomnień " Kim Edwards
 " Martwa natura " Joy Fielding
 " Wiadomość z nieba " Brooke i Keith Desseri...
 " Gdzie indziej " Gabrielle Zevin
" Chłopiec, którego nikt nie kochał " Casey Watson

Zdołałam przeczytać 9 książek.  Według mnie najbardziej ciekawe spośród nich to "Gdzie indziej" i "Martwa natura". Kompletną porażką okazała się "Ocaleni przez anioły". Pozostałe zasługują na uwagę :)

Minęło pół roku. Od początku stycznia poświęciłam swój czas na 44 książki. Statystyka całkiem niezła, biorąc pod uwagę to, że na głowie mam pracę, dom i dzieci ;) Fakt, że noce zarywam, ale właśnie wtedy mam czas na czytanie.

1 komentarz:

  1. Super wynik,ja w czerwcu przeczytałam 5 ksiazek,jeszcze jedna czeka na recenzje.I tak uważam ze to niezły wynik jak na rozpoczęcie pracy i ogromne zmęczenie.teraz juz jest duzo lepiej.

    OdpowiedzUsuń