środa, 26 czerwca 2013

Stosik na CZERWIEC :)

Miesiąc bez  zakupów książkowych jest dla mnie miesiącem straconym ;). Już od jakiegoś czasu są u mnie  kolejne pozycje z listy, które musiałam mieć ;) Dopiero dzisiaj wpis doczekał się opublikowania na blogu, bo czas pochłania praca, oraz oko na bałagan w mieszkaniu, który trzeba ograniczać jak się da, a który spowodowany jest remontem w pokoiku dzieci. Obecnie jesteśmy na etapie malowania ścian. Przy najbliższej okazji trzeba pomyśleć nad zmianą mebli. Kącik dzieci trzeba przystosować do nauki, bo moje "maluchy" rozpoczynają od września nowy etap w swoim życiu. Synek szkolny, a córeczka ten przedszkolny :)
Ostatnio mam kaprys na powieści z wydawnictwa Prószyński i S-ka. Takie nałogowo zbieram do mojej kolekcji.

1. " Dziecko do wzięcia " Chandra Hoffman
2. " Tańcząc na rozbitym szkle " Ka Hancock
3. " Spójrz mi w oczy " Lisa Scottoline
4. " Macocha " Jadwiga Czajkowska
5. " Jak oddech "  Małgorzata  Warda

 

Wydawca trafia w tematykę, którą lubię. Opisy przyciągają uwagę i zachęcają do czytania. Książki są ładnie wydane, okładki mają to coś w sobie i nawet podoba mi się ich logo ;)
Nie ukrywam, że już teraz z niecierpliwością czekam na kolejną przesyłkę, z nowymi tytułami :)





1 komentarz:

  1. "macochy" nie znam i musze luknąć o czym jest :-)
    "Spójrz..." jest super,polecam ci w 200%,"Dziecko do wzięcia" mam ale jeszcze nie tknięta czeka na swoją kolej :-) pochwal się szybciutko co nowego kupiłas :-)

    OdpowiedzUsuń