sobota, 22 czerwca 2013

Z biblioteki... Po raz drugi w czerwcu ;)

Ostatnio unikam książek z biblioteki. Skupiam się głównie na swoich. Jest jednak kilka tytułów, na które jestem zapisana w kolejce. Tym sposobem wypożyczyłam niedawno dwie sztuki. Dostałam telefon, że mogę przyjść po następną pozycję. Tym razem dostępna była "Kłamstwa" Diane Chamberlain. Podobnie jak  "Szansa na życie " musi znaleźć się w mojej kolekcji powieści tej autorki, ale chętnie przeczytam je już teraz.
W oczy rzuciła mi się jeszcze "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej, więc przygarnęłam ją na miesiąc do siebie ;)


2 komentarze:

  1. W planach mam kupic "kłamstwa" ale ostatnio i tak za duzo na ksiżki wydałam więc może w lipcu wyszperam z wypłaty cos na kolejny stosik.Zapraszam do mnie na obejrzenie ostatnich ksiazkowych zakupów,co teraz czytasz Iwonka?Ja zaczełam "pustą kołyskę".

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonka ten opis ksiazki "Sąsiad" Lisy Gardner wydaje sie byc bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń