niedziela, 24 listopada 2013

Drugi pakiet do czytania :)

Mam już w domu drugą część książek, które zamówiłam w tym miesiącu. W sumie w listopadzie kupiłam 14 sztuk. Starczy. Jak widać na załączonym obrazku, nie potrafię powstrzymać się od wydawania pieniędzy na kolejne tytuły.







1. "Córki swoich matek"  Joanna Miszczuk
2. "Gdybyś mnie kochała"  Grażyna Jeromin-Gałuszka
3. "Kto jak nie ja"  Katarzyna Kołaczewska
4. "Zgliszcza"  Gregg Olsen
5. "Miasteczko Niceville"  Carsten Stroud
6. "Kobieta na krańcu świata"  Martyna Wojciechowska
7. "Trakt "  Arno Strobel


 "Kobieta na krańcu świata" - tą część już czytałam, ale brakowało mi jej do kolekcji ;) Trzy pierwsze tytuły od góry należą do tych, które musiałam mieć, a dwie pozostałe trafiły do mnie przy okazji. "Zgliszcza" miałam na uwadze od kilku miesięcy ;) "Trakt" - zapomniałam jej dodać do pakietu, a przecież to też moja nowość na półce ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny stosik Iwonka.Jestem ciekawa jak Ci sie spodobaja "Gdybys mniue kochala" oraz "Zgliszcza".
    Iwonka 14 ksiązek w miesiącu to bardzo duzo.Jak narazie chyba w żadnym miesiacu cie nie przebiłam :-) Mam kolejne upatrzone ksiażki na celowniku.Troche wystawiłam na allegro i jak mi cos grosika wpadnie to zamówię sobie conajmniej 2.męzuś wczoraj mi kupił tunikę na mikołajki.do tego obiecał ze kupi mi jeszcze ksiazkę.Powiedziałam mu zeby wstrzymał się do Gwiazdki,na mikołajki wystarczy bluzka :-).On wie jak byłam zachwycona "Kobieta na krańu swiata2" i pewnie kupi mi 3 część bo bardzo chce ja mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ja bym beż ciebie zrobiła??? Jeszcze raz bardzo dziekuję ze w ogóle pomyslałas o nas :-)
    Iwonka zrobimy tak ze weż tylko te 2,jestem zdecydowana zebys mi je kupiła :-) Kinia chce Lagoonę (blondynke z niebieskimi pasemkami) oraz barbie syrenkę.W takim razie jutro sobie na spokojnie pojade do biedronki przed 8:00 rano bo bartusiowi chciałam kupić tor Hot Wheelsów ale to już nie jest takie pilne.Jesli jakieś te Monster będą w sklepie to wezmę jedną Angelice.Jeśli nie to kupie cos innego.I tak kłopot tylko bedziesz miała z wysyłką i nie zamierzam dokładac ci zakupów.Jeśli nie napiszesz smsa to uznam ze lalki są kupione :-) Po pracy odezwij się to ustalimy koszt za przesyłkę.Miłej nocy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma takiej opcji żebys jeszcze dokładała do przesyłki.Ksiązki tak czy siak Ci odeslę ale to jeszcze troszke potrwa :-).Zaraz zrobie Ci przelew :-)
    Jeszcze raz bardzo dziekuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwonko nie oddawaj mi tych 4 zł.Może kiedys znów będę czegos potrzebować to wtedy dopłacę :-) Ja "Przywróconych" przeczytałam w 2 wieczory.Przyznam ze ksiązka interesująca.Teraz czytam z biblioteki taką obyczajówkę A.Lis "Jutro będzie normalnie".Daj notkę o "Trakcie" bo pewnie ja skończyłąś.Życzę Milence duzo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń