sobota, 16 listopada 2013

Nowe na moich półkach :)

Tak, tak... Tradycyjnie mam bzika na książki i ciągle dokupuję nowe. Pojawił się pakiecik, ale to jeszcze nie wszystko. Reszta pewnie dotrze do mnie na dniach :) Na razie pokazuję to co zdobyłam ostatnio :)


1. " M jak Miłość. Początki " - kupiona w Biedronce :)
2. " Na skraju ciszy "  Kristina Ohlsson - miałam ją na uwadze kilka miesięcy temu, aż w końcu trafiła się okazja :)
3. " Syndrom czerwonej hulajnogi "  Mirka Jaworska - zdobyłam ją do przeczytania dzięki Malwince :) Dziękuję :)
4. " Pozwól się uwieść " Anna Karpińska - kupiłam ją przypadkiem
5. " Park Jurajski " Michael Crichton  -  nie mogłam nie skorzystać, skoro zobaczyłam ją na wyprzedaży w Auchan za 10zł :)
6. " Co z ciebie za matka " Paula Dally - musiałam ją mieć :)
7. " Koszmarne przebudzenie "  Rosalind Noonan - podobnie jak ta wyżej, z serii "musiałam ją mieć" :)

3 komentarze:

  1. Piekny stosik iwonko!4 z nich sa mi dobrze znane a pozostałe 3 chetnie bym przeczytała.Jesli chodzi o panią Ohlsson to miałam na uwadze inny jej tytuł,ale nie pamiętam teraz.Za chwilkę ja dodaje notke to wpadaj do mnie bo tez będzie notka ksiażkowa-zakupowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie wstrzymaj się z kupowaniem tych noweosći co ja mam bo ci je przeslę.Jesli uznasz ze któraś bardzo przypadła Ci do gustu wtedy sobie kupisz do kolekcji.
    Iwonka nie pozostaje Ci nic innego jak teraz odpoczywac i nabierać sił na ten gorący okes w pracy.U nas w okolicy tez otwiera się biedronka i składam cv do niej.nie licze na nic ale nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała.
    Miłej niedzieli i ucałuj dzieci jutro od nas :-***

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to ja licytuję :-) miałam kupowac nowe ale skoro są po okazyjnych cenach niezniszczone to czemu nie?Jak znam zycie i tak pewnie ktoś mnie przebije,zobaczymy...
    chciałam jeszcze dzieci z bullerbyn ale nie ma nic używanego.Ja tez teraz pije kawkę.Dzis skończę "Płomienie smierci" Kavy to wezme coś od ciebie.Mam dylemat czy "Kiedy moja siostra spi" czy "Niechciana prawda"???

    OdpowiedzUsuń