czwartek, 7 listopada 2013

Nieco wymieszane, ale cieszą bardzo ;)

Pojawił się u mnie niespodziewany zestaw książek do czytania :)


Dwie pierwsze pozycje to zupełne zaskoczenie, które zafundowała mi Malwinka :)  Dziewczyna o dobrym serduchu przesłała mi " Niebezpieczną zabawę " i " Ogród cieni ". Akurat na ten drugi tytuł miałam wielką ochotę, bo to ostatnia część sagi, a u nas w bibliotece nie jest jeszcze dostępna. Nie miałam w planach jej zakupu, ponieważ nie mam poprzednich tomów w swoim posiadaniu. Kolekcjonować od końca nie lubię ;) No chyba, że trafiłaby się jakaś ekstra promocja na tę książkę ;) W każdym razie mam okazję ją teraz przeczytać i zaspokoić ciekawość, ponieważ Malwinka wypożyczyła mi książki, za co jestem jej bardzo wdzięczna. Dziękuję :)

W bibliotece byłam na liście osób oczekujących na " Bezdomną " i " W imię miłości ". Zostały zwrócone szybciej niż się spodziewałam i wskakując w kolejkę, mam je już u siebie do poczytania :)


3 komentarze:

  1. Iwonko byłabym Ci wysłała jeszcze jedną mianowicie "Myszy i koty" (pisałam o niej kiedyś) ale przypomniałam sobie że pozyczyłam ją jakis czas temu córce koleżanki i jeszcze do mnie nie wróciła.Ale co się odwlecze...
    W każdym razie ja uwielbiam sprawiać ludziom radość,miałam tylko wyrzuty czy aby kłopotu Ci nie narobiłam...W każdym razie czytaj i pisz recenzje bo mnie ciekawość żzera.U mnie dziś może na blogu pojawi się "Dopóki cie nie zdobede" ale to po południu kiedy czas będe miała.

    OdpowiedzUsuń
  2. To czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonka ja mam na celowniku kolejne ksiazki i bije się z myslami czy zamówić je czy dopiero w grudniu???Z jednej strony przy okazji zamówiłabym jakieś ksiażki dla dzieci ma Mikołajki i miałabym wszystko za 1 przesyłką a z drugiej...obiecałam sobie...kurczę no...

    OdpowiedzUsuń